Archiwalnie

Można mnie znaleźć

2016

Od dłuższego czasu obserwuję sobie tylko to, co się tutaj na blogu dzieje, ale jakoś nie mam weny ku temu, by wrócić. Nie mam pomysłu na to w jaki sposób i czym mogłabym się z Wami podzielić... Czytam, ale nie chcę prowadzić bloga tylko po to, żeby chwalić się ilością przeczytanych woluminów. Podczytuję czasami, co się u Was dzieje i liczę na to, że i Wy czasem do mnie zaglądacie :)

Nie chcę jednak usuwać "Kolorów...", bo to duża część mnie i niewykluczone, że kiedyś tutaj powrócę. Tymczasem w dobie zmian i rozrastania się mojego drugiego projektu - turystycznego - serdecznie Was zapraszam na stronę


Korzystając jednak z okazji chciałabym Wam w Nowym Roku życzyć spełnienia marzeń i celów. Pamiętajcie, że postanowienia noworoczne zwykle "uciekają" nam w krótkim czasie, więc moim postanowieniem jest to, by nic nie postanawiać, a konsekwentnie realizować siebie i swoje marzenia.